نگاهی به فعالیت مهد قرآن مؤسسه رضوان در فصل پاییز
کد خبر: 3771580
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

نگاهی به فعالیت مهد قرآن مؤسسه رضوان در فصل پاییز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مهد قرآن مؤسسه رضوان تهران دوره‌های متنوعی طی ایام فصل پاییز برپا کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در فصل پاییز به زبان‌آموزی می‌پردازد که شامل مواردی نظیر آموزش لغات به صورت فردی و گروهی و جمله‌سازی، آموزش مفاهیم دینی، مفاهیم علوم با موضوع جلب توجه کودکان به تغییر رنگ درختان در پاییز، تشکیل ابر در آسمان، مشاهده وزش باد و بارندگی به قرآن‌آموزان می‌شود.
همچنین در بخش آموزش مفاهیم اجتماعی، آشنایی با سلام، آداب معاشرت در اجتماع، حضور در مراسم عزاداری، دوستی و محبت، در بخش مفاهیم ریاضی، آشنایی با خطوط مختلف(راست، شکسته، خمیده)، آشنایی با رنگ‌ها، دست‌ورزی(ترسیم خطوط خط‌چین)، آموزش سایه‌ها، سه گوش و تقارن نیز از دیگر بخش‌های آموزشی این فصل است.
آشنایی خردسالان با فصل پاییز، آشنایی با فضاهای مدرسه، شناخت پرسنل مدرسه، دوستان جدید و نحوه برقراری ارتباط با آن‌ها و اجرای مراسم و ویژه‌برنامه‌های عاشورا، اربعین حسینی، شهادت حضرت رقیه(س) و تمرین صلوات قرآنی از دیگر فعالیت‌ها و عمکرد مؤسسه رضوان طی ایام پاییز است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این مؤسسه می‌توانند در همه ایام هفته با شماره‌ ۷۷۶۰۹۷۴۸ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در تهران، خیابان بهارستان، به سمت پل چوبی، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، پلاک ۸۰ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha