انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع) و مهد قرآن
کد خبر: 3771595
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مؤسسه نورالمجتبی(ع) و مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های آموزش مجازی، کاربردی، مفید و جذاب «سبک زندگی اسلامی» و «عقاید قرآنی» با همکاری مؤسسه فرهنگی نورالمجتبی(ع) و مهد قرآن برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی، کاربردی، مفید و جذاب «سبک زندگی اسلامی» و «عقاید قرآنی» با همکاری مؤسسه فرهنگی نورالمجتبی خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح علمی، اخلاقی و فرهنگی اساتید، مربیان، حافظان قرآن عضو مهد قرآن در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور گفت: مؤسسه نورالمجتبی(ع) با بهره‌مندی از اساتید از جمله سیدمحسن میرباقری، حسین رجبی‌دوانی، محمد حاج ابوالقاسم‌، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و رضا برنجکار، سامانه آموزش مجازی و دوره‌های سبک زندگی اسلامی و عقاید قرآنی جهت عموم علاقه‌مندان به ویژه جامعه قرآنی مؤسسه مهد قرآن را فراهم کرده است.
مدیر مؤسسه مهد قرآن با تأکید بر توانمندسازی فرهنگی فعالان قرآنی، تصریح کرد: برابر توافق و برنامه‌ریزی صورت گرفته سه راهکار تشویقی برای شرکت‌کنندگان از جمله تخفیف ویژه، اهدای جوایز بر اساس قرعه‌کشی و مساعدت مالی برای دفاتر مهد قرآن استان‌ها و شعب شهرستان از محل درآمد دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.
چاوشی اضافه کرد: مخاطبان پس از ثبت نام طی برنامه زمانبندی دروس خود را در فضای مجازی فرا گرفته و پس از اتمام دوره در آزمون مربوطه شرکت و گواهینامه دانشگاه قرآن و حدیث را دریافت می‌کنند.
وی افزود: مدیران دفاتر شعب و کانون‌های مهد قرآن در سراسر کشور با انجام تبلیغات میدانی، اطلاع‌رسانی به سازمان‌ها، نهادهای فرهنگی، ادارات دولتی شهرهای مربوطه جهت کارکنان و خانواده آنان را برای مشارکت و ثبت نام در دوره‌های آموزشی یاد شده اقدام کنند.
علاقه‌مندان جهت هر گونه سؤال درباره میزان هزینه، مشمولان تخفیف، مدت زمان و محتوای درسی دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و عقاید قرآنی به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی www.ayeh.ir و آشنایی با دوره‌ها به تارنمای مؤسسه نورالمجتبی به نشانی https://nmi.ir مراجعه کنند. مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا پایان آذر‌ماه امسال ادامه دارد و دوره از اول دی‌ماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام

captcha