باقي ماندن نظام، مرهون خون شهداست
کد خبر: 3771883
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
آيت‌الله جنتي:

باقي ماندن نظام، مرهون خون شهداست

گروه سیاسی ــ دبير شورای نگهبان با انتقاد از نابسامانی‌های مختلف داخلی و خارجی گفت: اگر اين نظام با همه كارشكنی دشمنان پابرجا مانده است، به بركت خون شهدا و جانفشانی نيروهای انقلابی و حزب‌الله است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله جنتي در ابتدای جلسه امروز ضمن برشمردن برخي شرارت‌هاي استكبار به‌ويژه آمريكا، اسرائيل و آل‌سعود گفت: علت نابساماني اوضاع كشور بايد بررسي شود تا صلاح بر فساد در همه زمينه‌ها غلبه پيدا كند كه متأسفانه الان وضعيت مطلوب نيست.

دبير شورای نگهبان با قدرداني از تلاش‌های نيروهای انقلابي در همه دستگاه‌ها اضافه كرد: اگر با اين همه مشكلات و مسائل گوناگون غم‌انگيز در كشور، نظام هنوز پابرجا و استوار است مرهون خون پاك شهدا و تلاش اين عزيزان انقلابی است.

آيت‌الله جنتی با تأكيد بر افزايش توليد در كشور تصريح كرد: با وجود اينكه همه اذعان دارند برای گذر از شرايط كنوني بايد توليد را رونق داد، اما آيا دولت توانسته شرايط را گونه‌ای فراهم كند كه سرمايه‌گذار بتواند با اطمينان امور توليد خود را به انجام برساند، كه متأسفانه با توجه به اخبار رسيده، موانع زيادی در زمينه توليد هست كه دولت بايد جداً و مؤكداً برای رفع آنها همت كند.

دبير شورای نگهبان بر ضرورت توجه نمايندگان مجلس شورای اسلامي به شأن و جايگاه خود و همچنين رسالتی كه بر عهده ايشان است، تأكيد كرد و گفت: شايسته نماينده مردم نيست كه در مجلس كه محل قانونگذاری و برنامه‌ريزی برای حل مشكلات كشور است، به امور ديگر بپردازد.

انتهای پیام

captcha