سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3772259
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سومین دوره مسابقات قرآنی محلات به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج برگزار می‌شود.

سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج برگزار می‌شود

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه در رده‌های سنی زیر هشت سال(یک سوره آخر قرآن‌کریم در رشته‌های حفظ و روخوانی)، رده سنی هشت تا ۱۱ سال(حفظ یک جز، ترتیل جز۲۹ و ۳۰ قرآن‌کریم)، رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال(قرائت آزاد، حفظ یک جز، سه جز قرآن‌کریم، ترتیل و قرائت جز ۲۸ تا ۳۰ قرآن‌ کریم) و رده سنی ۱۹ تا ۴۰ سال(ترتیل، قرائت، حفظ پنج جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز قرآن‌کریم) برگزار می‌شود.
قاسمی‌وند بیان کرد: سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در قالب 40 مسابقه در 40 نقطه از شهر کرج برگزار می شود و ثبت نام از طریق سایت: sfe.karaj.ir و تماس با تلفن سامانه 137 صورت می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه هرنفر فقط می‌تواند در یک رشته از مسابقه شرکت کند، گفت: ثبت‌نام از 25 آذرماه آغاز و تا پنجم دی‌ماه ادامه دارد.
وی اظهار کرد: مرحله اول مسابقات 10 الی 30 دی ماه برگزار و اختتامیه مسابقه نیز جمعه، 12 بهمن برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج در پایان گفت: افتتاحیه این مسابقه یکشنبه، 25 آذرماه ساعت 15 در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha