تشکیل ستاد تنظیم بازار استان اصفهان
کد خبر: 3773349
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

تشکیل ستاد تنظیم بازار استان اصفهان

گروه اجتماعی ــ ستاد تنظیم بازار استان با هدف هماهنگی بین‌بخشی و نظارت بر تأمین میوه شب عید نوروز به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد.

تشکیل ستاد تنظیم بازار استان

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در ستاد تنظیم بازار استان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار گردید، اظهار کرد: وظیفه استانداری ایجاد هماهنگی بین بخشی و نظارت و اعمال حاکمیت است و یکی از وظایف این ستاد، تنظیم بازار برای شب یلدا و پیش بینی‌های خرید برای تنظیم بازار عید نوروز است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه هماهنگی بین بخش خصوصی، نیروهای نظارتی، شرکت های تعاونی و دولت به منظور عدم ایجاد فشار به مردم استان صورت گرفت، افزود: به مردم فهیم استان اعلام می‌کنم: همه مسائل و مشکلات را درک می‌کنیم و امیدواریم که دست به دست هم دهیم و با حضور مردم که ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی انقلاب هستند، بتوانیم در این راستا همدل و یکصدا در جهت آنچه که خواسته  بحق مردم است قدم برداریم.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دولت اهدافی را در جهت تنظیم بازار دنبال می‌کند، افزود: امسال نیز با دستور ریاست محترم جمهوری، سازمان تعاون روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی اقدام می‌کنند و پیش بینی‌های لازم توسط این سازمان و شرکت‌های تعاونی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی صورت خواهد گرفت.
رضایی با تاکید بر لزوم تشکیل گروه‌های کارشناسی، اظهار کرد: در این کارگروه‌ها باید میزان و قیمت خریدهای لازم به منظور تنظیم بازار تعیین شود و با مدیریت سازمان جهاد کشاورزی این وظیفه صورت گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به بخشنامه دولت در خصوص نرخ خرید شیر توسط صنایع تبدیلی از دامداران، اظهار کرد: در بازار، بحث عرضه و تقاضا مطرح است و دستوری نیست و باید هماهنگی و همدلی صورت گیرد به نحوی که برای تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد و براساس مصوبه، همگان باید به این دستور العمل عمل نمایند و دستگاه‌های نظارتی هم موظف به نظارت و اعمال قانون هستند و تا زمانی که مصوبه لغو نشده است باید به آن عمل شود.

انتهای پیام 

captcha