راه‌اندازی سامانه ثبت فعالیت فرهنگی در سمنان
کد خبر: 3773900
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

راه‌اندازی سامانه ثبت فعالیت فرهنگی در سمنان

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه از اول آبان‌ماه سال جاری سامانه ثبت فعالیت فرهنگی فعال‌ شده است، گفت: از مسئولان کتابخانه‌ها می‌خواهیم تا تمامی فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه را در این سامانه ثبت کنند.

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت فرهنگی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سما کوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان صبح امروز، 28 آذر در بازدید از چهار کتابخانه عمومی شاهرود، با بیان اینکه از اول آبان‌ماه سال جاری سامانه ثبت فعالیت فرهنگی فعال‌ شده است، گفت: از مسئولان کتابخانه‌ها می‌خواهیم تا تمامی فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه را در این سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهرستان شاهرود می‌تواند با ظرفیت خیران فرهنگی تجهیز شود که در این راستا یکی از سیاست‌های ما ساخت یک کتابخانه ویژه در هر شهرستان استان است که در این زمینه نیز باید از ظرفیت خیران بهره برد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه باید به تمام سؤالات مخاطبان پاسخ داده شود، یادآور شد: اطلاعات کتابداران باید به‌روز باشد و در انتخاب کتاب‌ها به مخاطبان کمک کنند.

سما کوش با اشاره به اجرای جشنواره خاطره‌نویسی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، از کتابداران خواست زمینه مشارکت حداکثری توسط خود و اعضای کتابخانه را در جشنواره فراهم کنند.

انتهای پیام

captcha