محرومیت‌های قبل از انقلاب مانع از نمایش دستاوردهای بعد از انقلاب شده است
کد خبر: 3774483
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
حجت‌الاسلام نکونام:

محرومیت‌های قبل از انقلاب مانع از نمایش دستاوردهای بعد از انقلاب شده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از علل عدم نمایش گسترده دستاوردهای انقلاب محرومیت‌هایی است که دشمنان و طواغیت سال‌ها قبل از انقلاب بر کشور تحمیل کردند و آنقدر محرومیت‌ها زیاد هستند که هرچه تلاش می‌کنیم این دستاوردهای نورانی خودشان را نشان نمی‌دهند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد صبح امروز، اول دی‌ماه در شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه اگر دستاوردهای انقلاب را در معرض دید افکار عمومی قرار ندهیم به انقلاب جفا کرده‌ایم، گفت: یکی از مظلومیت‌های انقلاب این است که این دستاوردها به خوبی نشان داده نمی‌شوند.
وی افزود: یکی از علل عدم نمایش گسترده دستاوردهای انقلاب محرومیت‌هایی است که دشمنان و طواغیت سال‌ها قبل از انقلاب بر کشور تحمیل کردند و آنقدر محرومیت‌ها زیاد هستند که هرچه تلاش می‌کنیم این دستاوردهای نورانی خودشان را نشان نمی‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه کارهای زیاد در این سال‌های انقلاب صورت گرفته است اما آنچه باید بشود نیز زیاد است، اظهار کرد: باید هرچه می‌توانیم این دستاوردهای نورانی انقلاب را در افکار عمومی کشور و جهان نمایان کنیم.
‌نکونام با بیان اینکه گاهی خود مسئولین نیز از دستاوردهای انقلاب بی خبر هستند، افزود: باید این دستاوردها به طور شفاف، روشن، دسته بندی شده و با ارقام و اعداد و نمودار مقایسه‌ای به جامعه عرضه شود.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا برجستگی‌های انقلاب نمایان نشود، ادامه داد: ما باید دستاوردهای انقلاب را به افکار عمومی جهان ارائه دهیم تا جهانیان ظرفیت‌های اسلام را به خوبی ببینند.
وی بیان دستاوردهای انقلاب را خدمتی بزرگ به اسلام و انقلاب خواند و اظهار کرد: نباید در این مسیر دور از واقعیت برویم و آمار کاذب بدهیم بلکه اگر کارهای انجام شده در این چهل سال را به درستی در مرئی و منظر قرار دهیم، ظرفیت اسلام را نشان داده‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همگان را به حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب نوید دادند، بیان کرد: ارائه دستاوردهای انقلاب در مرئی و منظر جهانیان، باعث ایجاد نشاط و باور قوی در مردم می‌شود که با تمام توان و وجود در 22 بهمن سال جاری به میدان بیایند.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌ها، تحریم‌ها، ترورها، جنگ‌ها و انواع کارشکنی‌ها را علیه انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال انجام دادند اما با وجود همه این‌ها شاهد پیشرفت‌های کشور در تمام عرصه‌ها هستیم.
انتهای پیام

captcha