دستگیری عامل مزاحمت در فضای سایبر در بجنورد
کد خبر: 3774568
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

دستگیری عامل مزاحمت در فضای سایبر در بجنورد

گروه اجتماعی - رئیس پلیس فتای خراسان‌شمالی از دستگیری عامل مزاحمت در فضای سایبر در شهرستان بجنورد خبر داد.

عامل مزاحمت در فضای سایبر در بجنورد دستگیر شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌ شمالی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی، رئیس پلیس فتای استان اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت نامعلوم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی نموده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارشناسان به محل مورد نظر اعزام و این فرد را دستگیر مردند.
اعتمادی با تاکید بر اینکه متهم بعد از مواجه با مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
رئیس پلیس فتای استان با تاکید بر هوشیاری و دقت کاربران شبکه های اجتماعی در حین استفاده از این فضا، خاطر نشان کرد: کاربران دقت داشته باشند که عکس هاي شخصي خود را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و تلفن همراه دوستان خود قرار ندهند، و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضای مجازی يا پيام رسان‌های موبايلی مراتب را از طريق نشانی پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش كنند.
انتهای پیام

captcha