جلسه بصیرت‌افزایی در بندرخمیر برگزار شد
کد خبر: 3775561
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به‌مناسبت بزرگداشت ۹ دی؛

جلسه بصیرت‌افزایی در بندرخمیر برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد - جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت مراسم ۹ دی با حضور معاون فرماندار، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر و جمعی از مسئولان ادارات در محل فرمانداری بندرخمیر برگزار شد.

برگزاری جلسه بصیرت افزایی به مناسبت بزرگداشت ۹دی دربندرخمیر

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر حجت‌الاسلام بیرانوند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر امروز، ۴ دی ماه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت مراسم ۹ دی اظهار کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.
وی افزود: ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و در فتنه‌ای که در سال ۸۸ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور کردن مردم از فرهنگ عاشورا سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شده بود؛ بار دیگر مردم بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با اشاره به همبستگی مردم ایران با رهبر انقلاب افزود: حضور مردم در صحنه‌های حساس وسرنوشت‌ساز ۹دی که پیروزی حق بر باطل بود موجب همبستگی بیشتر آحاد مردم با رهبرانقلاب در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی شد.
وی بیان کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است. این حماسه سرآغازی شد برای انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم و ملت؛ دشمن قصد داشت این حرکت عظیم و حماسی را صرفاً به نام یک جناح و جریان خاص سیاسی ثبت کند، اما مردم این توطئه را خنثی کردند و این یوم‌الله متعلق به همه ملت و دوستداران ایران و نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام بیرانوند تصریح کرد: انقلاب ما از گردنه‌ها و حوادث مختلفی در طول این سال‌ها گذر کرده است که الحمدالله به واسطه پشتیبانی مردم و حمایت الهی که برخوردار است آسیبی به نظام ما وارد نشده است.
یادآوری می‌شود که اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را در جهت هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم بیان و مقرر شد مراسم مذکور در محل مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۹ دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام

captcha