رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند
کد خبر: 3775618
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

گروه فرهنگی ـ مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز با اشاره به نزدیکی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

به گزارش ایکنا ازالبرز، اکبر حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز امروز، چهارم دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانه مطبوعات استان با تمام توان در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد، افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی ورود به بلوغ و فصلی نو برای کشور است، به همین منظور باید تمام قد در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بایستیم.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند، اضافه کرد: امسال که در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم به پاس رشادت‌های خبرنگاران و شهدای خبرنگار، خانه مطبوعات البرز با بهره‌مندی از خبرنگارانی توانمند و عاشق انقلاب و ولایت از هیچ تلاشی برای برگزاری این مراسم فروگذار نخواهد بود.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با بخشنامه مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در خصوص انتشار آگهی‌های خروجی شعب دادگستری خاطر نشان کرد: این بخشنامه با روح قانون در تضاد است.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: انتشار ندادن آگهی‌ها در نشریات مکتوب آسیب جدی به رسانه‌ها وارد می‌کند و در صورت حذف این آگهی‌ها، نشریات غیردولتی دچار ضرر مالی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha