لزوم پیشگیری از وقوع حوادت مشابه دانشگاه علوم تحقیقات
کد خبر: 3776594
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

لزوم پیشگیری از وقوع حوادت مشابه دانشگاه علوم تحقیقات

گروه معارف - مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه مسئولان از وقوع حوادت مشابه دانشگاه علوم تحقیقات پیشگیری کنند گفت: متأسفانه در کشور ما به این شکل است که تا مشکل اصلی اساسی و اتفاقات ناگواری پیش نیاد، اقدمات لازم صورت نمی‌گیرد.

لزوم پیشگیری از وقوع حوادت مشابه دانشگاه علوم تحقیقات

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران که طی یک حادثه جان خود را از دست دادند اظهار کرد: این گونه اتفاقات بسیار دردناک و غم آن بسیار سنگین است و خانواده های این دانشجویان از غم از دست دادن فرزندانشان در شرایط سختی قرار دارند.
مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه نیاز بود که از زمان احداث این دانشگاه نسبت به ایمن سازی آن اقدامات لازم صورت می‌گرفت، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما به این شکل است که تا مشکل اصلی اساسی و اتفاقات ناگواری پیش نیاد، اقدمات لازم صورت نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: حادثه‌ای که برای دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران افتاد، اتفاقی را رقم زد که شاید طی سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها شاهد آن نبودیم و اتفاق نادری بود که می‌توانست با تدبیر مسئولان از این حادثه دلخراش جلوگیری شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: مسائل عمرانی دانشگاه‌ها، راه‌ها، ساختمان ‌های اداری و وسایط نقلیه باید از نظر ایمنی و استاندارد مطمئن باشد، پیگیری این مهم وظیفه مسئولان ذی‌ربط است.
مدیر حوزه علمیه یزد اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله در آینده شاهد این گونه مسائل دلخراش در کشور نباشیم و به شکلی عمل شود که جان انسان‌ها به راحتی گرفته نشود و این همه خانواده را که زحمات بسیاری برای فرزندانشان کشیدند را داغدار نکند و از مسئولین دانشگاه نیز تقاضا داریم که هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات این دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا دوباره شاهد این حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام

captcha