اجرای ۵۰۰ برنامه به مناسبت یوم‌الله نهم دی در یزد
کد خبر: 3776608
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

اجرای ۵۰۰ برنامه به مناسبت یوم‌الله نهم دی در یزد

گروه سیاسی - جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بالغ بر ۵۰۰ برنامه به مناسبت یوم‌الله نهم دی و نهمین سالگرد حماسه ماندگار عاشورایی و درس‌آموز نهم دی در استان یزد برگزار می‌شود.

اجرای 500 برنامه به مناسبت یوم‌الله نهم دی در یزد

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبلیغی و تبیینی به مناسبت یوم‌الله نهم دی و نهمین سالگرد حماسه ماندگارعاشورایی و درس‌آموز نهم دی در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های نهم دی مبتنی بر آگاهی بخشی، بصیرت‌افزایی و تحلیلی و تبیینی است که در سطح استان و شهرستان ها و حتی روستاها در حال برگزاریست.
وی ادامه داد: محور برنامه‌های نهم دی تبیینی و تحلیلی است و طی بازخوانی حماسه نهم دی که به تعبیری انقلاب سوم نام گرفته، به تبیین جایگاه سرمایه اجتماعی و همچنین رهبری آگاهانه، بصیرت، اعتماد ملی، حضور به لحظه ملت در عرصه های مختلف و تبیین جایگاه و نقش رهبری در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب پرداخته خواهد شد.
زارع افزود: برگزاری نمایشگاه، نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی، پرده‌ نگاری چند رسانه ای، برگزاری کرسی‌ های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها و ... از جمله این برنامه‌ ها است.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم محوری ۹ دی نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح روز یکشنبه، ۹ دی‌ماه با حضور آیت‌الله ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان و حافظ قرآن کریم در پایگاه انقلاب برگزار می‌شود.
زارع همایش «چهل سال بصیرت و پایداری» با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در روز یکشنبه نهم دی را از دیگر برنامه های این روز برشمرد و گفت: این همایش با حضور آیت الله دولابی نماینده مردم در مجلس خبرگان در سالن شهید عباسپور برگزار خواهد شد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد شعار محوری مراسم یوم‌الله نهم دی در سال جاری را «چهل سال ولایت مداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha