انتقاد از عدم همكاری اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور/ برخی اتحادیه مدغم استانی را قبول ندارند
کد خبر: 3777539
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

انتقاد از عدم همكاری اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور/ برخی اتحادیه مدغم استانی را قبول ندارند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس از عدم همكاری اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موارد مختلف با این اتحادیه انتقاد كرد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از عدم همكاری اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این اتحادیه انتقاد كرد و گفت: متأسفانه اتحادیه كشوری همكاری لازم را در بخش‌های مختلف به‌خصوص مباحث مالی با ما ندارد.
وی افزود: به‌عنوان مثال هنوز اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور نامه‌ای به ما نداده‌اند كه ما بتوانیم حسابی به نام اتحادیه مدغم فارس در بانك باز كنیم و همچنین بودجه مرحله دوم دوره‌های توانمندسازی مؤسسات قرآنی فارس هنوز پرداخت نشده است.
اسلامی اظهار كرد:‌ نگاه ما در استان فارس این است كه با وجود تمام مشكلات، وحدت رویه را حفظ كرده و با محوریت آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز حركت‌های قرآنی را به جلو حركت دهیم و آن‌ها را در ركود قرار ندهیم.

میان مؤسسات قرآنی فارس اتحاد وجود دارد
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس با تأكید بر اینكه میان مؤسسات قرآنی فارس اتحاد وجود دارد و مشكلی از این بابت نیست، گفت: در بحث مسئولان قرآنی استان نیز نسبت به شرایط و وضعیت امروز جامعه همدلی و همراهی وجود دارد اما به لحاظ امكانات و تأمین بودجه هنوز اتفاقی نیفتاده است كه باید در این زمینه نیز تدابیری اندیشیده شود.
وی بیان كرد: باید نگاه‌ها به سمت این ببریم كه همه مسئولان و اتحادیه كشوری به مؤسسات و تشكل‌های قرآنی استان كمك كنند و در این زمینه باید نگاه ویژه‌تری شود.
اسلامی در عین حال یادآور شد كه ما در اتحادیه مدغم فارس با سعه صدر و صبوری داریم امورات را دنبال می‌كنیم اما اینكه برخی با ما همكاری نمی‌كنند به این دلیل است كه اتحادیه مدغم را قبول ندارند و بعضاً به دنبال این هستند كه ما خیلی به لحاظ مالی قوی نشویم.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرادی
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۱
0
0
نیاز به نامه برای افتتاح حساب جدید نیست حساب اتحادیه موسسات قرآنی(قبل ادغام) معتبر است
captcha