شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند
کد خبر: 3777724
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان با بیان اینكه همه ما مدیون خون پاك شهدا هستیم، گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 11 دی‌ماه به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا دیلم، رئیس عقیدتی سیاسی استان و هیئت همراه با خانواده 3 شهید گرانقدر ناجا در شیراز دیدار كردند.
سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه شهدا با نثار جان خود برای ما آزادی و اقتدار به ارمغان آوردند و همه ما مدیون خون پاك آنان هستیم، گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند.
وی با تصریح اینكه صبوری و ایستادگی خانواده شهدا ستودنی و تکریم آنها یک تکلیف است، افزود: خون شهیدان باعث ایجاد آرامش، امنیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف شد و شهدا بهترین الگوی واقعی برای جوانان جامعه ما هستند.
فرمانده انتظامی استان فارس شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه ما وامدار شهدا هستیم و باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا راهشان را ادامه دهیم.
یادآور می‌شود، ستوان‌ سوم شهید خداكرم عبیدانی، سال 1360 بر اثر اصابت تركش در آبادان، سرباز شهید علی باز زارع سال 1360 بر اثر بمباران هوایی در كردستان و سرباز شهید بهروز صیاد جمشیدی سال 1365 بر اثر درگیری با اشرار در زاهدان به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.
انتهای پیام

captcha