تمدید فراخوان ادبی داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز
کد خبر: 3778045
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

تمدید فراخوان ادبی داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز

گروه فرهنگی ـ دبیرخانه فرهنگی ـ هنری شهید خانی مهلت ارسال اثر به فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» را تمدید کرد و نویسندگان البرزی تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

تمدید فراخوان ادبی داستان کوتاه «سربازان وطن» در البرز

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دبیرخانه فرهنگی ـ هنری شهید خانی که فراخوان داستان کوتاه «سربازان وطن» را با همکاری حوزه هنری استان البرز در مهرماه سال جاری اعلام کرده بود، زمان ارسال اثر این فراخوان را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.
وی افزود: هدف اصلی از این فراخوان آن است که با همکاری و مشارکت نویسندگان سراسر کشور حضور و نقش بی‌بدیل نیروهای تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و به‌ویژه فداکاری‌ها و رشادت‌های سرلشگر تکاور شهید ابراهیم‌خانی با زبان داستان و به شکل هنرمندانه بیان شوند تا نسل جوان و عموم مردم جامعه با این میراث گرانبهای فرهنگی ـ اجتماعی خود هرچه بیشتر و بهتر آشنا شوند.
آجرلو بیان کرد: این فراخوان در دو بخش اصلی و جنبی فراخوان شده و نویسندگان سراسر کشور تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند که آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه فرهنگی ـ هنری شهید خانی همچنین نشانی پست الکترونیک آن ارسال کنند.
رئیس حوزه هنری البرز گفت:علاقمندان می‌توانند متن و پوستر فراخوان و همچنین جوایز و مقررات و نحوه ارسال آثار را در سایت دبیرخانه به نشانی www.khani-fest.com ملاحظه کنند.
انتهای پیام

captcha