برگزاری طرح قرآنی بشارت 1452 در آذربایجان غربی
کد خبر: 3778111
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

برگزاری طرح قرآنی بشارت 1452 در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح قرآنی بشارت 1452 همزمان با سراسر کشور، اسفند ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح قرآنی بشارت 1452 در آذربایجان غربی

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از برگزاری طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: امسال این طرح با هماهنگی و همکاری ۲۰ ارگان دولتی و بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و صداو‌سیما برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ طی ۳ مرحله برگزار خواهد شد، افزود: این آزمون به صورت الکترونیکی، ۹ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و ثبت‌نام در این آزمون نیز از طریق سایت بشارت صورت خواهد گرفت.
ابراهیمی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات متعددی در راستای اجرای این طرح در شمال و جنوب استان برگزار شده است، تصریح کرد: آمار ثبت‌نام‌کنندگان، هر روز افزایش می‌یابد و چون ثبت‌نام در ۳ مرحله صورت می‌گیرد، آماری به صورت دقیق در دسترس نیست و ۹ اسفند ماه می‌توانیم آمار دقیق ثبت‌نام‌کنندگان را ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه طرح قرآنی بشارت همه ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال این طرح با همکاری چند ارگان دولتی خواهد بود و همچنین آزمون بزرگسالان به صورت الکترونیکی و آزمون دانش‌آموزان به صورت شفاهی از طریق آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha