نوع گفتمان درباره انقلاب اسلامی منطقی و جامعه‌پسند باشد
کد خبر: 3779041
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

نوع گفتمان درباره انقلاب اسلامی منطقی و جامعه‌پسند باشد

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نوع گفتمان ما درباره انقلاب اسلامی در رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه باید منطقی و جامعه‌پسند باشد؛ نه غلو کنیم و نه کم‌گویی.

نوع گفتمان درباره انقلاب اسلامی منطقی و جامعه‌پسند باشد
به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست ائمه جمعه، فرمانداران و روسای کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آیت‌الله موسوی جزایری شامگاه ۱۶ دی‌ماه در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب  اسلامی پردازش نقش ولایت فقیه و امامت انقلاب است، گفت: اهل قلم باید به نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی بپردازد.
 
وی ادامه داد: از فرصت چهل سالگی انقلاب اسلامی باید برای معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم. فضای مجازی در ایجاد شبهات نقش ویژه‌ای دارد و شبهات زیادی درباره جمهوری اسلامی ایجاد شده است، شبهات ایجاد شده بر علیه خدمات و عملکرد نظام اسلامی باید از سوی صاحبان قلم و تریبون پاسخ داده شود.  
 
سپهر گفت: نوع گفتمان ما درباره انقلاب اسلامی در رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه باید منطقی و جامعه‌پسند باشد؛ نه غلو کنیم و نه کم‌گویی.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: مدیران عملکرد چهل ساله انقلاب را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. همچنین سهم شهرها و روستاها در برنامه‌ها دیده شود و تجلیل از پیشکسوتان مبارز و تاثیرگذار در تاسیس انقلاب هم از جمله برنامه‌ها باشد. اگر همکاری بین دستگاهی برای بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب و تعامل میان فرمانداران و ائمه جمعه وجود داشته باشد می‌تواند جشن خوبی را برای انقلاب رقم بزند.
 
انتهای پیام 
captcha