مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند
کد خبر: 3779104
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
سلیمانی دشتکی:

مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با بیان اینکه مدیران فعالیت‌ها و عملکرد دستگاههای اجرایی را به مردم و وزارتخانه‌ها گزارش کنند، گفت: برخی می‌گویند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در این جلسات تعیین تکلیف و فعال شده‌اند و اشتغال بسیاری در ایلام حفظ شده است .

مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: برخی آمارهایی که از طریق وزارتخانه‌ها و مراجع دیگر اعلام می‌شود به دلیل عدم گزارش مدیران از دستاوردها و فعالیت‌های خود با اقدامات استان هم‌خوانی ندارد و حق استان در این خصوص تضییع می شود .
وی با بیان اینکه مدیران در میان مردم حضور یابند و گزارش فعالیت‌های خود را به مردم ارائه دهند، تصریح کرد: برخی عنوان کنند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف تعیین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است .
نماینده عالی دولت از دبیر جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای اشتغال و دیگر کمیسیون‌ها خواست نسبت به ارائه عملکرد این جلسات و مصوبات و اقدامات صورت گرفته گزارشات لازم را به مردم و وزارتخانه‌ها ارائه دهند .
استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای دیدار با وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در این دیدار با وزیر راه دستور کتبی آغاز عملیات اجرایی راه آهن ایلام، بزرگراه ایلام به مهران و مهران به دهلران و اندیمشک را گرفته‌ایم و یا در بحث واگذاری زمین به مددجویان کمیته امداد دستور همکاری داده است .
سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه مدیران تحولات ملی و استانی را در بخش های خود رصد کنند و فقط متکی به بخشنامه ها و آیین نامه‌های استانی نباشند و خود را به بودجه‌های استانی محدود نکنند، در خصوص استفاده از منابع ارزی تصریح کرد: ما در استان بیشترین منابع ارزی را جذب کرده ایم و با فاصله در کشور رتبه ی اول را داریم ولی به علت عدم ارائه گزارش های مرتبط رتبه ی واقعی ما در کشور مشخص نشده است .
وی هدف از اطلاع رسانی به موقع امور پیش روی دستگاه‌های اجرایی را گزارش به مردم عنوان کرد و گفت: از طرفی ما می خواهیم فعالیت‌هایی که دوستان و دستگاه‌ها انجام می‌دهند نادیده گرفته نشود و از جهت دیگر مردم را امیدوار به رفع مشکلات کنند .
انتهای پیام
captcha