۱۱هزار دانش‌آموز در خراسان‌شمالی حافظ جزء ۳۰ می‌شوند
کد خبر: 3779171
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

۱۱هزار دانش‌آموز در خراسان‌شمالی حافظ جزء ۳۰ می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از نام نویسی ۱۱ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در استان خبرداد.

۱۱ هزار دانش‌آموز در خراسان‌شمالی حافظ جزء ۳۰ می‌شوندعابدین فخرانی، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در قالب طرح 1452 و حفظ جزء 30 قرآن، در سطح مدارس شهری و روستایی استان تاکنون 11 هزار دانش آموز دختر و پسر اعلام آمادگی کرده و نسبت به نام نویسی برای حفظ قرآن اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه در این طرح بیشتر هدف حفظ قرآن این کتاب هدایت انسان از سوی دانش آموزان مقطع ابتدایی بوده اما دیگر دانش آموزان متوسطه اول و دوم نیز می توانند ثبت نام کنند، گفت: دانش آموزان تا اردیبهشت ماه سال آینده فرصت شرکت در طرح بشارت 1452 را دارند.
فخرانی خاطرنشان کرد: آزمون نهایی حفظ جزء 30 قرآن کریم نیز تا پایان تابستان سال آینده به صورت مرحله به مرحله از سوی سازمان برگزارخواهد شد.
وی با اشاره به آغاز مسابقات قرآن و عترت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، یادآورشد: خوشبختانه طی دوره گذشته مسابقات قرآن و عترت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، خراسان‌شمالی دارای رتبه های خوبی در مرحله کشوری بوده و تعدادی از دانش آموزان استان مقام های اول تا شم را در بخش های مختلف کسب کردند.
انتهای پیام.

captcha