شاعران قزوینی به کنگره شعر «چله آفتاب» دعوت شدند
کد خبر: 3779625
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

شاعران قزوینی به کنگره شعر «چله آفتاب» دعوت شدند

گروه اجتماعی - به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کنگره شعر «چله آفتاب» در قزوین برگزار می‌شود.

شاعران قزوینی به کنگره شعر «چله آفتاب» دعوت شدندبه گزارش ایکنا از قزوین، به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کنگره شعر «چله آفتاب» ویژه شعرای استان قزوین با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حوزه هنری، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شهرداری در قزوین برگزار می شود.
دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و توزیع امکانات در اقصی نقاط ایران، استقلال، تضعیف جریانات تکفیری و جلوگیری از قدرت و سلطه گرفتن آنها، هویت بخشی و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری ملی، تبدیل نظام طاغوتی به نظام مردم‌سالار با محوریت حضور پرشور مردم در تصمیم‌گیری‌ها با حضور در انتخابات، اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های برتر دنیا، ارتقاء جایگاه زنان و مادرران و ارائه الگوی زن مسلمان به جهان، پیشرفت های علمی، تربیت نسل جوان مومن انقلابی، ارتقاء معنوی جوانان و حضور پرشور آنان در احیای شعائر اسلامی و غیره از جمله محورهای این کنگره شعر است.
علاقمندان شرکت در این کنگره می توانند با ارسال آثار به شناسه @qazvin-1357 در شبکه های اجتماعی و یا از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه کنگره به نشانی قزوین، خیابان بوعلی، کوچه نوبهار، کوچه شهید روضه اخوان پلاک 4/6 نسبت به شرکت در کنگره شعر اقدام کنند.
مهلت ارسال آثار 9 بهمن 97 و اختتامیه کنگره نیز 13 بهمن 97 خواهد بود. همچنین محدودیت سنی برای شرکت در این کنگره و تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
به گزارش ایکنا، جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون ریال، ۷ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال در نظر گرفته و فایل فشرده کتاب ایران 20 جهت مطالعه و استناد شعرای گرامی در کانال مجمع کمیت قرار داده شده است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09369693713 یا آیدی @mkomeit تماس حاصل کنند. 
انتهای پیام

captcha