مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان؛ مهمترین حقوق عامه در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3779862
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان؛ مهمترین حقوق عامه در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: موضوع مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان، که متأسفانه هرساله شاهد بروز تصادفات منجر به فوت در این محدوده هستیم، بعنوان یکی از مهمترین مسائل حوزه حقوق عامه به شمار می‌رود.

مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان؛ مهمترین حقوق عامه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز، 19 دی ماه در بازدید از نقاط حادثه خیز محور بجنورد به جنگل گلستان اظهارکرد: بحث درباره نحوه تقسیم کار بین دستگاه های مرتبط استانی و شرکت زیرساخت جهت پیگیری افزایش اعتبارات این محور از محل اعتبارات ملی و استانی و به علاوه همكاری دستگاه قضایی استان برای تسهیل روند تملک اراضی مورد نیاز به منظور توسعه محور بجنورد به جنگل گلستان را از جمله مهمترین مصوبات این یازدید برشمرد.
وی ادامه داد: موضوع مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان، که متأسفانه هرساله شاهد بروز تصادفات منجر به فوت عدیده ای در این محدوده هستیم، بعنوان یکی از مهمترین مسائل حوزه حقوق عامه به شمار می رود.
وی با تبیین برخی اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش سوانح رانندگی در این محور، مسأله تخصیص اعتبارات را یکی از مشکلات اصلی بر سر راه اجرا و معوق شدن این پروژه عنوان کرد، گفت: خوشبختانه طی پیگیری های بعمل آمده، مقرر شده كه ظرف حداکثر دو ماه آتی مبلغ 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.
جعفری افزود: با توجه به جلسه مشترکی كه بین اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان‌های خراسان شمالی و گلستان برگزار شد، مسأله صدور مجوزهای زیست محیطی برای توسعه این محور مرتفع شده و ما هم اکنون با تسهیل این فرایند، منتظر اجرای سریع تعهدات از سوی شرکت مجری طرح هستیم.
انتهای پیام

captcha