جشن اتمام و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال
کد خبر: 3779934
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

جشن اتمام و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی تا پایان امسال

گروه اجتماعی ـ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: امیدواریم مسکن مهر در خراسان جنوبی تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح شود و جشن تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان را بگیریم.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر‌ امروز 19 دی‌ماه در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در بحث مسکن مهر استان موفقی است.
وی گفت: خراسان جنوبی می‌تواند چهارمین استان در سطح کشور در بحث تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر باشد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه زمین برای فضای سبز با مالکیت دولت در اختیار شهرداری قرار بگیرد، افزود: در خصوص مسکن مهر قاین نیز برخی از اقدامات عجولانه و شتاب زده بوده که هزینه زیادی برای دولت به همراه داشته است.
اصغری مهرآبادی تصریح کرد: بیش از 10 سال پروژه مسکن مهر تحویل مردم شده و مردم نیز در آن ساکن هستند و متاسفانه بعد از 10 سال باید دولت دوباره برای این پروژه هزینه کند و این هزینه کردن نیز از نظر مقررات، درست نیست.
وی با بیان اینکه در مکان‌هایی که به تازگی مسکن مهر در آن آغاز شده، باید کمک کنیم، ادامه داد: هزینه برآورده شده برای احداث پل در مهرشهر مبلغ 10 میلیارد تومان است که باید با کمک دستگاه‌های اجرایی این پل به سرانجام برسد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق مسکن مهر استان نیاز به خدمات زیربنایی و روبنایی مانند مسجد، مدرسه، درمانگاه و آسفالت است هر چند ساخت این اماکن جز وظایف ما نیست.
اصغری مهرآبادی اظهار کرد: در بودجه امسال لایحه‌ای به مجلس در خصوص کمک به خدمات زیربنایی و روبنایی تقدیم شده است که اگر این لایحه تصویب شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و با تصویب این قانون دست وزارت نیرو نیز باز می‌شود.
وی افزود: اتمام تعاونی مسکن 04 بیرجند یکی از موضوعات مهم ما است که امیدواریم با کمک همدیگر مشکلات این تعاونی را برطرف کنیم و جشن اتمام و تکمیل آن را تا پایان سال جاری بگیریم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: بر اساس وعده‌ای که به دولت داده شده باید پروژه‌های مسکن مهر سراسر کشور تا پایان سال 98 تکمیل و افتتاح شود که این پروژه امسال در خراسان جنوبی تکمیل و افتتاح خواهد شد.
اصغری مهرآبادی یادآور شد: تاکنون در دولت تدبیر و امید سالانه 200 هزار واحد مسکن مهر و در مجموع یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده است.
انتهای پیام

captcha