ششمین نشست «شب‌های فرهنگی یزد» برگزار می‌شود
کد خبر: 3779942
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

ششمین نشست «شب‌های فرهنگی یزد» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ششمین نشست «شب‌های فرهنگی یزد» و رونمایی از اثر «نامه به فرزند» اثر نویسنده شهیر یزد خبر داد.

عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری ششمین نشست «شب‌های فرهنگی» یزد خبر داد و اظهار کرد: این نشست ها با هدف معرفی مفاخر و شخصیت‌های سرشناس و فرهیخته استان و با عنوان «شب‌های فرهنگی یزد» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج نشست شب‌های فرهنگی یزد برگزار شده افزود: ششمین نشست با عنوان شب دکتر اسلامی ندوشن امشب، 19 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل سالن هلال احمر واقع در قاسم‌آباد یزد برگزار می‌شود.
ملازینلی از رونمایی از آخرین اثر ماندگار اسلامی ندوشن با عنوان «نامه به فرزند» که به خط استاد محمود رهبران خوشنویسی شده در این نشست خبر داد و گفت: «نامه بفرزند» آخرین اثر نویسنده صاحب نام دکتر اسلامی ندوشن در قالب پندنامه‌ایی تاریخی به همه جوانان ایران زمین که با خط استاد محمود رهبران و استاد امیرخانی نگارش یافته است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این اثر فرهنگی- هنری کم نظیر در این نشست که با حضور استادان ادب و هنر ایران زمین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد و ورود برای عموم شهروندان آزاد است.
وی با اشاره به اجرای نمایشنامه‌خوانی «ابر زمانه و ابر زلف» اثر اسلامی ندوشن برای اولین‌بار، سخنرانی اصغر دادبه استاد دانشگاه، فریدون مجلسی نویسنده و مترجم و روزنامه نگار، محمد دهقانی پژوهشگر، نویسنده و مترجم، کامیار عابدی نویسنده و منتقد ادبی را از دیگر برنامه ها برشمرد.
یادآور می شود پنجمین نشست شب‌های فرهنگی یزد با عنوان فرهنگ همزیستی با آب و پخش فیلم بی گدار با سخنرانی پاپلی یزدی، محمدحسین درویش، سمسار یزدی و محمد مهدی جوادیان‌زاده به میزبانی خانه صلح و اندیشه و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اواخر آبان ماه برگزار شد.

انتهای پیام

captcha