کارت ملی هوشمند برای بیش از ۷۰ درصد یزدی‌ها صادر شد
کد خبر: 3779968
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

کارت ملی هوشمند برای بیش از ۷۰ درصد یزدی‌ها صادر شد

گروه اجتماعی - مدیرکل ثبت احوال استان یزد با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند افزون بر ۷۰ درصد از شهروندان یزدی گفت: تلاش شده با فوریت درخواست‌ها پاسخ و تنها یک درصد درخواست‌کنندگان در صف انتظار دریافت کارت هستند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی مکرمی، مدیرکل ثبت‌ احوال استان یزد 19 دی ماه در نشست با احمد ترحمی، سرپرست فرمانداری یزد تكریم و كسب رضایت حداكثری ارباب‌رجوع را به‌عنوان رویكرد كلان این سازمان برشمرد و گفت: در همین راستا و به جهت تسهیل در امور تمامی خدمات صدور شناسنامه و كارت ملی هوشمند در واحدی مستقل انجام می‌گیرد.
مكرمی با دعوت از شهروندان برای تعویض کارت‌های ملی قدیمی به کارت‌های جدید افزود: به همین منظور در محل‌هایی كه با ازدیاد درخواست شهروندان مواجه باشیم دستگاه سیار ثبت كارت هوشمند نصب خواهیم كرد.
وی با اشاره به صدور كارت هوشمند ملی افزون بر 70 درصد شهروندان یزدی گفت: تلاش شده با فوریت درخواست‌ها پاسخ و تنها یك درصد درخواست‌کنندگان در صف انتظار دریافت كارت هستند.
عدم امكان جعل کارت‌های هوشمند موضوع دیگری بود كه مكرمی به آن اشاره و اطمینان داد: به جهت ضرورت برقراری ارتباط آنلاین كارت با سامانه و كسب اطلاع از پایگاه جمعیت كشور این كارت از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
احمد ترحمی، سرپرست فرمانداری یزد نیز در این نشست با بیان اینكه فعالیت‌های ثبت‌احوال نمود عینی و عملی خدمات‌دهی الكترونیكی به مردم است اظهار کرد: ضروری است با اطلاع رسانی تدریجی کارت‌های هوشمند نیز تعویض و در جامعه فراگیر شود.

انتهای پیام

captcha