انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز و جهاد دانشگاهی استان ایلام
کد خبر: 3780074
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز و جهاد دانشگاهی استان ایلام

گروه اجتماعی - تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین شرکت پالایش گاز و جهاد دانشگاهی استان ایلام منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز و جهاد دانشگاهی استان ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، شهریار داری‌پور، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز و جهاد دانشگاهی استان ایلام اظهار کرد: به منظور توسعه همکاری های آموزشی، انجام پژوهش های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت ها، رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثر اساتید و پژوهشگران دانشگاهی این تفاهم نامه انجام شده است .
وی با اشاره به توانمندی‌ها و فرصت های همکاری فی مابین بر لزوم تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و تعریف پژوهش های مسئله محور ، گفت:این تفاهم نامه به عنوان بستری برای توسعه فعالیت های فی مابین در حوزه های پژوهش، آموزش و فعالیت های آزمایشگاهی است.
داری پور تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی استان آماده همکاری و تبادل دانش و انتقال تجربیات صنعت به اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها است.
سید غلامرضا حسینی، رییس جهاد دانشگاهی ایلام به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی بسیار گسترده در سطح کشور است که با ظرفیت‌های شبکه‌ای خود در زمینه‌های مختلف فناوری و اشتغال نقش مؤثری ایفا کرده است .
وی بر اهمیت برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در هر سازمانی تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی واحد ایلام با پشتوانه و ظرفیت شبکه‌ای این نهاد در کشور آمادگی ارایه هرگونه خدمات علمی،آموزشی و پژوهشی به سایر مجموعه‌های دولتی و خصوصی را دارد .
رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام به نقش ظرفیت‌سازی در راستای اشتغال و کارآفرینی برای توسعه و شکوفایی استان اشاره و تصریح کرد:با شناسایی فرصت ها و ظرفیت‌های ثابت کاری با مشارکت و همدلی دیگر نهادها می‌توان به اهداف توسعه‌ای در استان رسید.
انتهای پیام
captcha