دارالقرآن فاطمیه ابهر چشم انتظار یاری خیرین
کد خبر: 3780109
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

دارالقرآن فاطمیه ابهر چشم انتظار یاری خیرین

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کمک خیرین می‌تواند بسیاری از مشکلات دارالقرآن فاطمیه ابهر را مرتفع سازد و به جذب بیشتر قرآن‌آموزان کمک کند.

دارالقرآن فاطمیه ابهر چشم انتظار یاری خیرینبه گزارش ایکنا، از زنجان، نعمت‌الله مظفری کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان ابهر شامگاه دیروز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه در جلسه شورای قرآنی دارااقرآن فاطمیه ابهر به فعالیت‌های شاخص دارالقرآن اشاره کرد و افزود: دارالقرآن فاطمیه علی‌رغم مشکلات فضای فیزیکی توانسته است با تلاش‌های عوامل اجرایی و مربیان این مرکز موفق به کسب رتبه الف شود.
وی با تاکید بر اینکه دارالقران فاطمیه ابهر نیازمند سخاوت و کمک مالی خیرین شهرستان و همت مسئولان است، ادامه داد: یاری خیرین سبب می‌شود تا این مرکز در یک فضای مناسب و آبرومند به فعالیت‌های خود در جهت جذب قرآن‌آموزان ادامه دهد.
وی با تاکید بر ضرورت مانوس شدن دانش‌آموزان با قرآن، تصریح کرد: انس دانش‌آموزان با قرآن آنان را از گزند بسیاری از معضلات اجتماعی عصر جدید مصون نگه می‌دارد.
در ادامه این جلسه نیز سهیلا محمدی مدیر دارالقران فاطمیه ابهر بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها ی اجرایی این مرکز در سال تحصیلی را اعلام کرد و از اعضای شورای قرآنی خواست با همفکری و مساعدت، این کانون قرآن وعترت را یاری رسانند.
وی به اینکه از فعالیت‌های دارالقرآن فاطمیه ابهر می‌توان به رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، مشاوره خانواده‌، احکام بانوان‌، نهج‌البلاغه و حفظ قران اشاره کرد، افزود: با تبلیغات مناسب و همکاری خیرین و سایر دستگاه‌ها افق‌های روشنی برای دار‌القران پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام
captcha