مطالعه و تحقیق؛ راهکار غلبه بر شبهات دینی
کد خبر: 3780112
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

مطالعه و تحقیق؛ راهکار غلبه بر شبهات دینی

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه ابهر نقش معلمان در تربیت دینی جامعه را مهم خواند و گفت: مطالعه و تحقیق راهکار غلبه بر شبهات دینی است.

مطالعه و تحقیق؛ راهکار غلبه بر شبهات دینیبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر شامگاه دیروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه در نشست روشنگری مدرسه پسرانه میرزا بابا کاشانی ابهر به اهمیت و حساسیت شغل معلمی از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره و گفت: بعد از خداوند که معلم و مربی اول خلایق است، انبیاء و ائمه اطهار(ع ) و پس از آنها روحانیون و معلمان وظیفه تربیت و هدایت جامعه را برعهده دارند.
وی با اشاره به این که انسان باید در هر لحظه خود را برای سفر آخرت آماده سازد، ادامه داد: مرگ از رگ گردن به انسان نزدیک‌تر است لذا باید تلاش کرد هر لحظه برای این سفر توشه اندوخت.
این مسئول با اشاره به تفاوت لذت‌های مادی این دنیا و لذت‌های معنوی اخروی، یادآور شد: چون لذت‌های اخروی در بهشت برین ابتدا و انتهایی ندارند و ظاهر و باطن آن باهم مساوی هستند از لذایذ این دنیای مادی لذت بخش‌تر هستند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد شبهات دینی در بین جوانان و به ویژه دانش‌آموزان ، ادامه داد: با مطالعه و تحقیق می‌توان به مقابله با این شبهات رفت.
انتهای پیام
captcha