اعلام نفرات برتر جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» در هند
کد خبر: 3780183
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

اعلام نفرات برتر جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» در هند

گروه بین‌الملل - نفرات برتر بیست و چهارمین دوره جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» امروز طی مراسمی در دهلی اعلام شد.

به گزارش ایکنا از هند؛ مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» با حضور شرکت‌کنندگان، اساتید قرآنی و سفیر ایران در هند برگزار شد.

علی چگینی، سفیر ایران در هند طی سخنانی درباره این دوره از مسابقات گفت: فعالیت قرآنی در هر جای دنیا که انجام شود، ارزشمند است اما در کشور هند که فضای مستعد و آماده‌ای برای فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و اکثر قومیت‌ها و نژادهای مختلف با یکدیگر تعامل دارند، حتما موجب خیر و برکت و رشد اسلام، مسلمین و پیروان اهل بیت(ع) خواهد شد. من از برگزاری مرحله نهایی جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» خوشحالم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

در این مراسم ، معراج‌الدین، میثم علی وانی و امتیاز حسین به عنوان نفرات اول تا سوم در رشته قرائت، نذیر احمد حره، مشتاق احمد و سجاد علی‌دار به عنوان نفرات اول تا سوم رشته ترتیل، ماهر عباس زیدی و مهدی حسن  به عنوان نفرات اول تا دوم رشته حفظ کل، بهادر علی و محمد قاضی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 5 جزء و محمد بلال، جعفر صادق و شعیب حیدر به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء معرفی شدند.

یادآور می‌شود؛ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)» با رقابت ۷۰ نفر از ۶۶ حوزه علمیه و مؤسسه قرآنی امروز (پنج‌شنبه، 20 دی‌ماه) در دهلی‌نو برگزار شد.

اعلام نفرات برتر جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)»

اعلام نفرات برتر جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)»

اعلام نفرات برتر جشنواره «قرآن و حدیث المصطفی(ص)»

انتهای پیام

captcha