آمادگی مساجد کرج برای برپایی سومین مسابقات قرآنی محلات
کد خبر: 3780184
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

آمادگی مساجد کرج برای برپایی سومین مسابقات قرآنی محلات

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از آئین افتتاحیه مسابقات قرآنی محلات در سطح مساجد شهر کرج خبر داد.

آمادگی مساجد کرج برای برپایی سومین مسابقات قرآنی محلات

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از اجرای سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در سطح کلانشهر کرج خبر داد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از جدی‌ترین موانع آسیب‌های اجتماعی است.
وی افزود: طرح مسابقات قرآنی محلات با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگی قرآنی با همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، معاونت فرهنگی شهرداری کرج و شورای توسعه قرآنی استان البرز آغاز به کار کرده است.
این مسئول تصریح کرد: آئین افتتاحیه این طرح قرآنی در مسجد پیامبراعظم(ع) واقع در مهرشهر کرج با حضور جمعی از مسئولان استانی، قاریان قرآنی و دیگر فعالان مسجدی برگزار شد.
شکری توضیح داد: آماده سازی مساجد به منظور برپایی سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات در سطح کلانشهر کرج از جمله برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهر است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح بنابر هماهنگی‌ها و مدیریت امام مسجد، نام‌نویسی از متقاضیان طرح، اجرای مسابقه و در نهایت تجلیل و تقدیر از منتخب به عمل می‌آید.
مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: در حال حاضر ۳۷۶ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان فعالیت دارند که به واقع شبکه منسجم برنامه‌های فرهنگی هنری استان در مساجد محسوب می‌شوند.
انتهای پیام

captcha