«یادت باشد» دیگری در دست نگارش/ «انتظار»؛ کلیدواژه کتاب بعدی ملاحسنی
کد خبر: 3780411
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

«یادت باشد» دیگری در دست نگارش/ «انتظار»؛ کلیدواژه کتاب بعدی ملاحسنی

گروه فرهنگی - نویسنده «کتاب یادت باشد»، زندگی سرداران «محمدرضایی» را به‌عنوان موضوع محوری جدیدترین اثر خود با محوریت انتظار در دست نگارش دارد.

«یادت باشد» دیگری در دست نگارش/«انتظار» کلید واژه کتاب بعدی ملاحسنیبه گزارش ایکنا از قزوین، نویسنده کتاب «یادت باشد» این روزها در حال نگارش اثر جدید خود با محوریت زندگی دو سردار بزرگ قزوین است.
سردار شهید «علی محمدرضایی» و برادرش مجاهد مدافع حرم «حمید محمدرضایی» از افتخارآفرینان بنام قزوین هستند که زندگی پر فراز و نشیب و آن‌ها و خانواده‌هایشان با مفهوم شهادت و انتظار عجین شده است و حال «محمد رسول ملاحسنی» در تلاش است تا در روایتی متفاوت، جذاب و دل‌نشین این زندگی‌نامه داستانی را در 3 فصل نوشته و اثری نو را بیافریند.
کار اجرایی این اثر از پاییز امسال آغاز شده و تاکنون بخش اعظمی از مصاحبه‌ها انجام و مراحل پیاده‌سازی آن انجام‌شده است. پیش‌بینی می‌شود با تکمیل شدن تحقیقات بخش‌های مختلف، این اثر فاخر تا یک سال آینده تکمیل و توسط نشر شهید کاظمی منتشر شود.
سردار «علی محمدرضایی» از فرماندهان دلاور لشگر اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بود که علیرغم رسیدن به درجه جانبازی و قطع پا مجدد در جبهه‌ها حاضر شد و سرانجام در جریان عملیات اطلاعاتی به شهادت رسیده و پیکرش تا سال گذشته مفقود بود تا اینکه پس از انجام مراحل مختلف تفحص پیکر مطهر این سردار خردادماه سال 96 به آغوش خانواده بازگشت.
داستان مجاهدت این خانواده به اینجا ختم نمی‌شود چراکه برادر کوچک‌تر این خانواده نیز پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت در لباس مقدس پاسداری و شرکت در عملیات‌های مختلف ضدخرابکاری در مناطق مختلف کشور ازجمله شمال غرب و گروهک پژاک با حضور در سوریه و دفاع از حریم اهل‌بیت به ایفای نقش پرداخت و از اردیبهشت‌ماه سال 94 و پس از انجام عملیات در مناطق مختلف سوریه در قالب نیروی مستشاری این مدافع حرم مفقود شده و خبری از سرنوشت وی نیست.
در بخشی از کتاب «یادت باشد» آمده بود که یکی از آرزوهای شهید «حمید سیاهکالی» به دست آوردن خبر از این مدافع حرم بوده است و به همین منظور بارها بین همکارانش ختم قرآن و سوره یاسین برگزار می‌کرد.
این کتاب با محوریت نشان دادن لحظه‌به‌لحظه شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی، توکل و زیبایی‌های زندگی این سرداران قزوینی با محوریت کلیدواژه «انتظار» تلاش خواهد کرد بخش دیگری از مجاهدت‌های مردان دلیر استان قزوین را به نمایش بگذارد.
به گزارش ایکنا، کتاب «یادت باشد» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» به روایت همسر است که بعد از کتاب «استاندار بصره» زندگی‌نامه شهید «سید ناصر سیاهپوش» دومین اثر محمدرسول ملاحسنی، با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم روبرو شده است.
انتهای پیام

captcha