پرستاران تیپ ۳۷ زرهی شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 3780535
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
همزمان با ولادت حضرت زینب(س)؛

پرستاران تیپ ۳۷ زرهی شیراز تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، طی مراسمی از پرستاران تیپ ۳۷ زرهی شیراز تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ همزمان با فرا رسیدن 5 جمادی‌الاول مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب كبری(س)، مراسم تجلیل از پرستاران تیپ 37 زرهی امروز، 22 دی‌ماه در این تیپ برگزار شد.
مهدی احمدی‌افشار، فرمانده تیپ 37 زرهی در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) این روز را به تمامی پرستاران زحمتکش و دلسوز ایران اسلامی و پرستاران خدوم و زحمتکش تیپ 37 زرهی تبریک و از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تجلیل كرد.
فرمانده تیپ 37 زرهی با اشاره به جایگاه حساس پرستار و بیان این مطلب که شغل پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستاری هنری است بی‌نظیر و تخصصی، خطاب به پرستاران گفت: شما باید با صبر و حوصله و احترام با بیماران برخورد كنید تا این تلاش‌ها و زحمات مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.
حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی نیز در این مراسم گفت: پرستار در فرهنگ اسلامی جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی دارد و حضرت زینب (س) بهترین مصداق و الگوی پرستاری است.
وی اظهار کرد: امروزه باید پرستاران به خود افتخار كنند که روز گرامی داشت مقام آنان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) گره خورده است.
انتهای پیام

captcha