مدیران خود را سرباز نظام بدانند/ ضرورت جوانگرایی در عرصه‌های مدیریتی
کد خبر: 3780546
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

مدیران خود را سرباز نظام بدانند/ ضرورت جوانگرایی در عرصه‌های مدیریتی

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار زنجان با تأکید بر اینکه مدیران باید خود را سرباز نظام بدانند، گفت: امروز اگر قصد تغییر مدیرکلی را داشته باشیم باید جوان‌گرایی را در نظر داشته باشیم.

مدیران خود را سرباز نظام بدانند/ ضرورت جوانگرایی در عرصه‌های مدیریتیبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، صبح امروز، 22 دی‌ماه در جلسه ستاد راهیان‌نور استان زنجان اظهار کرد: مدیران باید خود را سرباز نظام بدانند در مقطع کنونی عظمت، قدرت و ثبات انقلاب اسلامی را باید به دنیا و به‌خصوص نسل جوان معرفی کنیم و تاکنون هیچ قدرتی نتوانسته این قدرت را در منطقه حذف کند.
وی با اشاره به اینکه مدیران همواره وظیفه شناساندن قدرت نظام جمهوری اسلامی را در جامعه دارند، بیان کرد: باید به جوانان و آحاد مردم، چهره مستبد، ظالم و بدعهد را رسوا کنند و به این قشر نشان دهند که دشمن در طول چهل سال از هیچ فتنه‌ای دریغ نکرده اما ملت ایران هرگز از استکبار نهراسیده است.
نماینده عالی دولت در استان زنجان، به استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی و صحنه‌های اجتماعی تصریح کرد: امروز اگر قصد تغییر مدیرکلی را داشته باشیم باید جوان‌گرایی را در نظر داشته باشیم و این نکته‌ای است که باید بدان توجه و عمل شود.
وی افزود: در حال حاضر یکی از راه‌های نشان دادن عظمت، ایثار، نترسیدن و نهراسیدن ملت ایران در مقابل دشمنان نظام، اعزام جوانان به اردوهای راهیان‌نور است که لازم است در این عرصه همه اقشار مشارکت جدی را در بحث اعزام داشته باشند.
حقیقی تأکید کرد: موضوع بدهی‌ها، ساخت و تجهیز اردوگاه از جمله اقدامات این ستاد در مرحله دیگری است که باید جلسه‌ای با حضور ستاد در محل اردوگاه برگزار شود تا تصمیمات لازم جهت ساماندهی اتخاذ شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: مصوبات سال گذشته در خصوص راهیان‌نور باید اصلاح شود و اهم کارهای که دستگاه‌ها می‌توانند در بحث اردوی راهیان نور انجام دهند مشخص شود؛ چراکه نباید همیشه در بحث اردوی راهیان‌نور یقیه سپاه پاسداران را گرفت و از این دستگاه انتظار داشت.
انتهای پیام
captcha