بعد سخت‌افزاری اردوی راهیان‌نور بدون برنامه مانده است
کد خبر: 3780561
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

بعد سخت‌افزاری اردوی راهیان‌نور بدون برنامه مانده است

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست معاونت سیاسی - امنیتی استانداری زنجان گفت: به موازات برنامه پنج‌ساله توسعه، برنامه‌ای در استان زنجان در بعد سخت‌افزاری اردوی راهیان‌نور وجود ندارد و این عاملی شده که همواره موضوعاتی، چون ساخت و ساز اردوگاه و پرداخت بدهی‌ها در جلسات ستاد راهیان‌نور مطرح و بدون حل مانده است.

بعد سخت‌افزاری اردوی راهیان‌نور بدون برنامه مانده استبه گزارش ایکنا از زنجان، فرامرز نیک‌سرشت، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان، امروز، 22 دی‌ماه در جلسه ستاد راهیان‌نور استان زنجان، اظهار کرد: متأسفانه دغدغه‌های تامین سخت‌افزاری اردوهای راهیان‌نور سبب غفلت از بعد نرم‌افزاری این اردو شده است.
وی افزود: در برنامه راهیان‌نور در سطح ملی، دو برنامه مشخص شده است که نخست به بخش ارائه خدمات فرهنگی و دوم حوزه ساماندهی اختصاص دارد که شامل تعداد نفرات اعزامی و مواردی از این دست می‌شود.
نیک‌سرشت تصریح کرد: به موازات برنامه پنج ساله توسعه، برنامه‌ای در استان زنجان در بعد سخت افزاری اردوی راهیان‌نور وجود ندارد و این عاملی شده که همواره موضوعاتی چون ساخت و ساز اردوگاه، پرداخت بدهی‌ها و غیره در جلسات ستاد راهیان‌نور مطرح و بدون حل باقی بماند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان بیان کرد: برای ارائه خدمات فرهنگی و ساماندهی و حمایت از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور، مبالغی در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی لازم در این حوزه با حوزه مدیران انجام خواهد گرفت.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: در دوران دفاع‌مقدس رزمندگان استان زنجان نقش به‌سزایی در عملیات‌های مختلف ایفا کردند و این عاملی مهم برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت شده‌ است.
وی تصریح کرد: برگزاری اردوی راهیان‌نور امروز بیشتر از دیروز نیازمند یک برنامه مهم و جدی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی به نسل جوان معرفی کنیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با انتقاد از اینکه در برخی موارد حمایت خوبی از برنامه‌های راهیان نور نمی‌شود، تصریح کرد:  برگزاری اردوهای راهیان نور راهی برای مقابله با تهاجم و هجمه فرهنگی دشمنان است.
انتهای پیام
captcha