پیام استاندار اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت شورا‌های آموزش و پرورش
کد خبر: 3780780
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

پیام استاندار اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت شورا‌های آموزش و پرورش

گروه فرهنگی ـ استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت شورا‌های آموزش و پرورش پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل‌ امروز، ۲۳ دی‌ماه به مناسبت هفته گرامیداشت شورا‌های آموزش و پرورش، پیام تبریک و تهنیتی صادر کرد. متن این ژیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
آموزش و پرورش، نهاد مهم اجتماعی، کانون انتشار دانایی و مقدمه توانایی است، که ضمن تقویت افراد آگاه و پرورش نیروی کار ماهر، می‌تواند در حوزه‌های حساس فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی نیز اثر گذاشته و زمینه‌های وحدت ملی، انسجام اسلامی و نهایتا تقویت اقتدار و عزت کشور را فراهم نماید. از این رو اهتمام به آموزش و پرورش را باید وظیفه‌ای همگانی دانست و با همتی مضاعف و عزمی جزم، برای تعالی روزافزون آن کوشید.
اینجانب فرا رسیدن هفته گرامی داشت تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش (۲۴ لغایت ۳۰ دیماه) را که فرصت مناسبی برای تنویر افکار عمومی و گسترش مشارکت عمومی در تحقق اهداف نظام متعالی نظام تعلیم و تربیت جامعه اسلامی است، به تمامی اعضای محترم شورا‌های آموزش و پرورش، فرهنگیان گرامی، دانش آموزان عزیز و خانواده‌های محترم آنان در اقصی نقاط استان تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه پروردگار سخن در زبان آفرین، برای تلاش گران خستگی ناپذیر حوزه سرنوشت ساز تعلیم و تربیت عمومی، سعادت، سلامتی و توفیقات روز افزون مسالت می‌نمایم».
اکبر بهنام جو
استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل
انتهای پیام

captcha