روحانیون؛ پیشقراولان عرصه هدایت‌گری در جامعه
کد خبر: 3781033
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

روحانیون؛ پیشقراولان عرصه هدایت‌گری در جامعه

گروه سیاسی - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون پیشقراولان عرصه روشنگری و هدایت‌گری در جامعه بوده‌اند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نیز بزرگترین نقش را ایفا کردند.

روحانیون؛ پیشقراولان عرصه هدایت‌گری در جامعهبه گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته، ‌23 دی ماه در نشست استاندار با علما و روحانیون معزز استان کردستان، اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف دشمنان در تلاش بودند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما با پشتیبانی خداوند متعال، انقلاب اسلامی همچنان توانسته با اقتدار در مقابل دشمنان بایستد.
وی افزود: روحانیون در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش پر رنگی را ایفا کردند و می‌توانند مردم را به زندگی دور از آلودگی و ناپاکی دعوت کنند.
ماموستا رستمی بیان کرد: روحانیون به عنوان مشاور امنیت امت هستند و در مسیر خنثی کردن توطئه‌های دشمن همت می‌کنند و تاکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد حضور موثر علما در جامعه بوده ایم.
وی بیان کرد: روحانیون پیشقراولان عرصه روشنگری و هدایت‌گری در جامعه بوده اند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نیز بزرگترین نقش را ایفا کردند.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: علما و روحانیون به عنوان رهبران فکری و عقیدتی جامعه همواره در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمنان همت گماشته اند و در این برهه زمانی نیز که چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد شاهد نقش آفرینی ویژه علما هستیم.
وی در پایان یادآور شد: باید مسئولان پشتیبان روحانیون باشند چرا که این قشر خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.
گفتنی است، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و از علمای برجسته اهل سنت کردستان به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون اهل سنت معرفی شد.
انتهای پیام

captcha