امنیت اخلاقی و اجتماعی؛ مهمترین ثمره عفاف و حجاب
کد خبر: 3781168
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

امنیت اخلاقی و اجتماعی؛ مهمترین ثمره عفاف و حجاب

گروه فرهنگی - سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: عفاف و حجاب بر آرامش و امنیت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی مؤثر است.

امنیت اخلاقی و اجتماعی؛ مهمترین ثمره عفاف و حجاببه گزارش ایکنا از زنجان، کریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش ابهر ظهر امروز دوشنبه 24 دی ماه در نشست تخصصی کارگروه عفاف و حجاب شهرستان ابهر با تأکید بر لزوم توجه جدی به مقوله عفاف و حجاب، عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف با رویکرد عفاف و حجاب موجب درونی کردن این آموزه اعتقادی و اخلاقی در بین دانش‌آموزان می‌شود.
وی بر لزوم جدی گرفتن خطر توطئه فرهنگی دشمن نسبت به جوانان و برنامه‌ریزی جهت خنثی کردن این توطئه‌ها تأکید کرد و گفت دشمنان در تلاش برای کمرنگ کردن ارزش حجاب و عفاف در بین جوانان به ویژه بانوان هستند.
مسگرجماعت با بیان این که حجاب و پوشش اسـلامی تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست، گفت: عفاف و حجاب بر آرامش و امنیت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز موثر است.
وی با اشاره به تغییر نگرش دانش‌آموزان گذشته و کنونی، نقش آموزش و پرورش را در انتقال اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: سپردن مسئولیت به دانش‌آموزن و استفاده از توانایی‌های آنها در اجرای برنامه‌ها، در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار مفید است.
وی با اشاره به نزدیک بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن با ایام فاطمیه، ادامه داد: اجرای برنامه‌های مدون و مفهومی و شناساندن سیره عملی حضرت زهرا(س) و اهداف والای انقلاب اسلامی ایران متناسب با روحیه نسل امروز در این ایام ضروری است.
انتهای پیام
captcha