اعلام ویژه‌برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در زاهدان
کد خبر: 3781362
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

اعلام ویژه‌برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در زاهدان

گروه فرهنگی - نشست کمیته برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب گذشته با حضور نمایندگانی از نهادهای فرهنگی و انقلابی استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نشست کمیته برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب گذشته با حضور نمایندگانی از نهادهای فرهنگی و انقلابی استان در زاهدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی خیور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه ایام دهه فجر با دهه فاطمیه مقارن شده است، لذا باید توجه داشت که جشن‌ها به‌گونه‌ای برگزار شود که حرمت این ایام نیز حفظ شود.
وی ادامه داد: در این ایام ویژه‌برنامه‌هایی تدارک دیده شده و از سخنرانان برجسته کشوری نیز دعوت به عمل آمده تا در مراسم ویژه چهل سالگی انقلاب، نسبت به دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام روشنگری کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان اظهار کرد: برگزاری همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب»، ختم‌خوانی قرآن در جوار مزار شهدا با حضور اقشار مختلف، برگزاری محافل انس با قرآن و جشنواره کودک و نوجوان با مضامین قرآنی و در قالب مقاله، شعر، خاطره و نقاشی از دیگر ویژه‌برنامه چهل سالگی انقلاب است.
محمد هراتی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران زاهدان نیز در این نشست بیان کرد: هرچه داریم، از برکت خون شهداست؛ باید در چهل سالگی انقلاب، بیشترین تأکید ما بر تجلیل از مقام شهید و فرهنگ سرخ شهادت باشد.
وی در ادامه اجرای برنامه محوری «‌مهمانی لاله‌ها» در 18 بهمن‌ماه و دیدار با جانبازان بالای 70 درصد و خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر عنوان کرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران زاهدان افزود: تعویض پرچم قبور شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب در مدارس شاهد، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های این نهاد است.
عباس نورا، مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست از افتتاح 67 پروژه معدنی و صنعتی و یک پروژه صنعتی در شمال استان و پروژه تکمیل‌کننده چرخه فولاد در نیکشهر با حضور مقام‌های کشوری و استانی خبر داد.

انتهای پیام

captcha