اعلام فراخوان مسابقه «سخن نگاشت» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3781438
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

اعلام فراخوان مسابقه «سخن نگاشت» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد اجرایی چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختياری گفت: در راستای جلب مشاركت فعالان هنرمند فضای مجازی و بهره‌گيری از نقش مؤثر هنر در معرفی انقلاب اسلامی در چهلمين سال از حيات طيبه خود مسابقه «سخن نگاشت» ‌برگزار می‌شود.

اعلام فراخوان مسابقه «سخن نگاشت» در چهارمحال و بختیاری

علی گرجی، رئیس ستاد اجرایی چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب ‌اسلامی چهارمحال و بختياری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: یک طرح «سخن نگاشت» گاهی بهتر از هر ابزاری در رساندن پیام به مخاطب تأثیر دارد.
وی مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب ‌اسلامی، انقلاب اسلامی، خودباوری و پيشرفت‌های علمی، انقلاب اسلامی و احيای منزلت زن مسلمان، افتخار به گذشته انقلاب اسلامی، اميد به آينده انقلاب اسلامی، نقش‌آفرينی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بين‌المللی، انقلاب اسلامی و احيای فرهنگ ايثار و شهادت را از موضوعات مسابقه بزرگ «سخن نگاشت» عنوان کرد.
گرجی اظهار کرد: متن طرح‌های این «سخن نگاشت» می‌تواند برگرفته از بیانات امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و یا جملات پرمفهوم و حاوی پیام مرتبط با موضوع فراخوان انتخاب شود.
وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر سه اثر را به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام شهر محل سکونت خود به دبیرخانه ارسال کنند و آثار می‌بایست با کیفیت(به صورت فایل jpg و با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت) از طریق شماره 09913133820 در پیام‌رسان‌های ایرانی سروش و ایتا ارسال شوند.
گرجی آخرین مهلت ارسال آثار را تا تاریخ ۱۲ بهمن سال جاری عنوان کرد و گفت: به طرح‌های برگزیده سه كمک هزينه‌ سفر به مشهد مقدس، سه كارت هديه ۲ میلیون ریالی و ۱۰ كارت هديه یک میلیون ريالی اهداء می‌شود.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان ابراز کرد: آثار رسیده در دهه مبارک فجر داوری و در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری برگزیدگان معرفی و هدایای آنان ارسال می‌شود.
انتهای پیام

captcha