۳۰۰ مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل‌لنکرانی ارسال شد
کد خبر: 3781510
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

۳۰۰ مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل‌لنکرانی ارسال شد

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ ۳۰۰ مقاله از سوی محققان و قرآن‌پژوهان حوزه و دانشگاه به همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل‌لنکرانی ارسال شده است.

300 مقاله به همایش دیدگاه‎های قرآنی آیت‎الله‎العظمی فاضل لنکرانی ارسال شدحجت‎الاسلام‌والمسلمین سیدجواد نورموسوی، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی مرحوم آیت‎الله‎العظمی فاضل‌لنکرانی از ابتدای سال جاری در قم کلید خورده و تاکنون با استقبال بسیار خوب محققان روبه‌رو شده است.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان همایش در محورهای مختلف، آثاری از حوزه‌های علمیه مراکز دانشگاهی به دبیرخانه همایش واصل شد که تعداد مقالات هم اکنون به بیش از 300 عدد رسیده است.

استاد حوزه بیان کرد: یکی از بخش‌های زندگانی علمی این مرجع فقید فعالیت‎های قرآنی ایشان است؛ ایشان صاحب دیدگاه‌های فاخری در زمینه علوم قرآنی بود و همیشه استفاده‌های جالب توجهی از مبانی قرآنی در فقه و مباحث کلامی و تاریخی داشتند.

نورموسوی با بیان اینکه همچنین 15 پیش نشست درباره این همایش برگزار شده است، افزود: چند پیش همایش دیگر نیز پیش‌بینی شده و به مرور زمان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: همایش دیدگاه‎های علوم قرآنی مرحوم آیت‎الله العظمی فاضل‌لنکرانی پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha