تور گردشگران آلمانی در سیستان
کد خبر: 3781562
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

تور گردشگران آلمانی در سیستان

گروه اجتماعی - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زهک گفت: گردشگران آلمانی که روز گذشته از طرف کرمان، وارد منطقه سیستان شدند، امروز از جاذبه‌های باستانی این منطقه بازدید کردند.

تور گردشگران آلمانی در سیستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کاظم میرشهرکی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زهک گفت: گردشگران آلمانی که روز گذشته از طرف کرمان، وارد منطقه سیستان شدند، امروز از جاذبه‌های باستانی این منطقه بازدید کردند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زهک بیان کرد: این تور با هدف بازدید از جاذبه‌های باستانی، تاریخی و فرهنگی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده و تاکنون از بیابان لوت، شهرسوخته و آثار تاریخی سیستان بازدید کرده‌اند.
وی با بیان اینکه اعضای این تور با اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی با فرهنگ و آداب مردم سیستان آشنا شدند، افزود: گردشگران آلمانی عضو این تور قرار است در مسیر حرکت از زابل به سمت چابهار از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مناظر بکر و زیبای شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار دیدن کنند.
میرشهرکی اظهار کرد: ورود تور گردشگران آلمانی نشان‌‌دهنده پایداری و ثبات امنیت در این استان و به ثمر نشستن تلاش‌های صورت گرفته دولت و مردم برای تحقق شعار «سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری گردشگران داخلی و خارجی» است.
این مقام مسئول گفت: مشارکت فعال مردم، فعالیت‌های جوامع محلی و بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تبلیغات هدفمند صورت گرفته سبب شده تا امنیت و ظرفیت‌های فراوان سیستان و بلوچستان به مردم جوامع دیگر معرفی و این استان به یک مقصد و منطقه امن تبدیل شود.

انتهای پیام

captcha