جشنواره «خوشنویسی رضوی» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3781707
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

جشنواره «خوشنویسی رضوی» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی به میزبانی خراسان‌جنوبی برای اولین بار در سال آینده خبر داد.

جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، در جلسه برنامه‌ریزی جشنواره خوشنویسی رضوی گفت: با موافقت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، برای اولین بار خراسان جنوبی سال ٩٨ میزبان جشنواره خوشنویسی رضوی در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شد.

وی با بیان اینکه تاکنون این جشنواره در استان‌های دیگر همچون یزد و لرستان برگزار شده است، افزود: جشنواره خوشنویسی رضوی با موضوعات سیره و روش ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) و با هدف معرفی تولید آثار فاخر هنری خوشنویسی با مضمون جشنواره و شعار سال ٩٨ برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سال آینده با توجه به رویکرد بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در کاهش جشنواره‌ها در بسیاری از استان‌ها ممکن است جشنواره رضوی در قالب‌های دیگری همچون شعر و کارگاه برگزار شود، یادآور شد: با توجه به فعالیت استان در جشنواره‌های قبلی و ارائه سه برنامه پیشنهادی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این جشنواره‌ها در استان با برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی موافقت شد.
انتهای پیام

captcha