نتایج دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
کد خبر: 3781730
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

نتایج دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج پایانی دوره‌ تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های «تجوید و صوت» در استان خبر داد.

نتایج دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از اعلام نتایج پایانی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های «‌‌تجوید و صوت» قرآن کریم در استان خبر داد و افزود: در مجموع 11 نفر موفق به دریافت مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های «تجوید و صوت» در این دوره شده‌اند که از این تعداد 5 نفر در رشته تجوید و 6 نفر در رشته صوت هستند.
تقی پور گفت: در رشته ‌صوت‌ مرتضی رفیعی، صادق حیدری، سیدابرهیم حسینی، صادق احمدی، نجمه ربیعی و زهرا سلیمی در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی شده‌اند.
وی ادامه داد: در رشته تجوید زهره میری، نجمه ربیعی، فرشته امیری، صادق احمدی و صادق حیدری در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی شده‌اند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به قبول‌شدگان در این آزمون مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مربوطه از سوی دارالقرآن الکریم کشور اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، دوره تربیت داور تجوید در روزهای 7 و 8 آذر‌ماه با حضور استاد موسوی‌بلده و دوره تربیت داور صوت روزهای 22 و 23 آذرماه با حضور استاد شاه‌میوه و شرکت 50 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha