جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در طبس برگزار می‌شود
کد خبر: 3781808
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
همزمان با دهه فجر؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در طبس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) طبس از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در طبس برگزار می‌شود

حسین آب‌بسته، مدیرعامل مؤسسه قرآنی ثامن ‌الحجج(ع) طبس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: به همت مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) طبس و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و مجمع قرآنیان طبس، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره، رشته‌های حفظ 20 سوره آخر قرآن کریم و نقاشی با مضامین قرآنی برای سنین هفت، هشت و 9 سال در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) طبس با اشاره به اینکه این جشنواره در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه برگزار می‌شود، بیان کرد: در مقطع پیش دبستانی نیز برای سنین 5 و 6 سال در رشته‌های حفظ 10 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی برگزار می‌شود.
آب‌بسته ادامه داد: رشته های حفظ 30 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی نیز مخصوص گروه‌های سنی 11،10 و 12 سال در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین گروه سنی اول و دوم متوسطه، در رشته‌های قرائت(ترتیل)، مفاهیم جزء سی و حفظ جزء‌های 29 و 30 می‌توانند، شرکت کنند.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج‌(ع) طبس بیان کرد: آزمون تمامی رشته‌ها، 18 بهمن‌ماه سال جاری ساعت 9 صبح ویژه بانوان و 14 بعدازظهر ویژه آقایان برگزار خواهد شد.
آب‌بسته با بیان اینکه ثبت‌نام در این جشنواره تا 11 بهمن‌ماه ادامه دارد، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبتنام به مهد شکوفه‌های قرآنی غدیر واقع در بلوار ۲۲ بهمن شمالی، مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۸۲۱۸۵۶ و 32826102 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha