تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و ادار‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
کد خبر: 3781882
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و ادار‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

گروه اجتماعی - تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ‌‌الله فاضلی 26 دی‌ماه در این آیین، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت پایلوت در 9 استان کشور قراردادی با جهاد دانشگاهی در قالب الگوی نوین توسعه مشاغل خانگیمنعقد کرد که چهارمحال و بختیاری یکی از آن استان‌ها است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح پایلوت، افزود: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی استان به منظور آموزش برای ایجاد اشتغال، تفاهم‌نامه‌ای را با جهاد دانشگاهی منعقد کنند تا در رسته‌های مختلف اشتغال ایجاد شود.
وی همکاری‌ جهاد دانشگاهی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات مختلف، این دو دستگاه می‌توانند در رسیدن به اهداف مشترک به یکدیگر کمک کنند.
در ادامه سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در سه معاونت پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با دارا بودن پنج مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و اشتغال محور تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی در استان تدوین کرده است.
سیروس رضایی تاکید کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه و گسترش همکاری‌ها و تعامل در زمینۀ فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین تفاهم‌نامه در راستای توسعه اشتغال استان منعقد شده است.
وی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه موجب ارتقای سطح همکاری این دو مجموعه در استان می‌شود، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های لازم به فراگیران جویای کار و بسترسازی برای حمایت از متقاضیان مشاغل به ویژۀ فارغ‌‎التحصیلان دانشگاهی از موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.
به گزارش ایسنا، تسهیل در اجرای طرح‌های مشترک به ویژه طرح ملی الگوی نوین توسعۀ مشاغل خانگی، توسعۀ همکاری‌های دوجانبه و ارائۀ راهکارهای نوین علمی و کاربردی در راستای کمک به اشتغال استان، همکاری مشترک در امر تهیه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به منظور توسعه و تقویت قابلیت‌های طرفین در راستای مأموریت‌ها، معرفی خبرگان، حامیان و پشتیبانان فعال در حوزۀ راه‌اندازی مشاغل به جهاد دانشگاهی و در اولویت قراردادن جهاد دانشگاهی برای انجام طرح‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را از جمله انعقاد این تفاهم‌نامه بوده است.
انتهای پیام

captcha