حفظ کرامت معلمان؛ از اولویت‌های آموزش و پرورش همدان
کد خبر: 3781953
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

حفظ کرامت معلمان؛ از اولویت‌های آموزش و پرورش همدان

گروه فرهنگی ـ مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: اولویت‌های استان عبارتند از حفظ کرامت معلمان، اخلاق مداری و تعمیق جریان یاددهی و یادگیری که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خیلی از آنها در حال اجراست.

حفظ کرامت معلمان؛ از اولویت‌های آموزش و پرورش همدانبه گزارش ایکنا از همدان، محمد پورداود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، چهارشنبه 26 دی ماه در جمع کارشناسان ستاد شاهد و امور ایثارگران مناطق 19 گانه استان و شهرستان ها به میزبانی ملایر، افزود: در سند تحول بنیادین هرگونه اقدام هدایت گرانه برای پرورش ادراک و رسیدن به حیات طیبه همان تعلیم و تربیت تعریف شده است.
وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین پنج اولویت دارد که یکی از آنها سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و مدیران است، ادامه داد: اولویت هایی که برای استان تعریف کرده ایم عبارتند از حفظ کرامت معلمان، اخلاق مداری و تعمیق جریان یاددهی و یادگیری که با برنامه ریزی های انجام شده خیلی از آنها در حال اجراست.
پورداود یادآورشد: اداره کل آموزش و پرورش استان برآیندی از همه مناطق و شهرستان های استان بوده و این سیاستی است که ادامه داشته و تقویت می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به چشم انداز و سند تحول بنیادین، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه مخصوصاً دانش آموزان مصونیت لازم را برای آنها در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بوجود می آورد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: 8 مدرسه شاهد در سطح شهرستان ملایر داریم که 2 هزار و 800 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی را پوشش می دهند.
هادی سلگی بیان کرد: در طول سال تحصیلی برنامه های مختلفی توسط ستاد شاهد شهرستان درمدارس شاهد و سایر مدارس، از جمله برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان، مربیان و اولیای مدرسه، حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم عطر افشانی قبور شهدا به مناسبت های مختلف، دیدار با خانواده های معظم شهدا، قرائت وصیت نامه های شهدا و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس از جمله برنامه های مستمر مدارس ملایر است.
انتهای پیام

captcha