جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری شود
کد خبر: 3782020
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری شود

گروه اجتماعی- جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شاهرود گفت: جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری شود.

جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی ، از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ پاسدار احمد حسین‌پور،جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شاهرود عصر روز گذشته 26 دی در کارگاه توجیهی آموزشی فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهرود با بیان اینکه امروز باید دستاورهای انقلاب اسلامی ایران و همچنین گفتمان انقلاب ترویج شود اظهار کرد: جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری شود.

حسین‌پور ادامه داد: باید گفتمان انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان به‌خوبی تبیین شود که در این راستا فضای مجازی دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید از این فضا برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد افزود: باید با استفاده از اثرگذاری این فضا به‌ویژه بر نسل جوان تلاش کرد تا گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج داد.

جانشین سپاه ناحیه شاهرود بر ضرورت نقش‌آفرینی افراد مؤثر در فضای مجازی  به‌ویژه گردان‌های سایبری بسیج تأکید کرد و افزود: امروز اقدامات ساختاری در فضای مجازی مورد توجه بسیج است؛ چراکه لازم است تا ضمن مراقبت از تهدیدات فضای مجازی، در آن حضوری فعال داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار حسین‌پور به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «اهمیت فضای مجازی به‌اندازه اهمیت انقلاب اسلامی ایران است» و این نشان از اهمیت توجه به این بخش دارد.

انتهای پیام

 

captcha