اجرای طرح حفظ دانش‌آموزی سوره نبأ در خمینی‌شهر
کد خبر: 3782037
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

اجرای طرح حفظ دانش‌آموزی سوره نبأ در خمینی‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت خمینی‌شهر گفت: طرح حفظ دانش‌آموزی سوره نبأ در حال اجراست، بعد از اجرای دور اول، طرح حفظ سوره لقمان هم برگزار می‌شود.

اجرای طرح حفظ دانش آموزی سوره نبا در خمینی‌شهر

حجت‌الاسلام حمیدرضا قربانیان، مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت خمینی‌شهر در گفت‌‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: طرح‌های متعددی در دارالقرآن اهل‌البیت خمینی‌شهر در حال اجراست که از جمله آن‌ها، طرح کارگاه تخصصی تلاوت با حضور اساتید کشوری و قاریان و قرآن دوستان این شهرستان در جمعه اول هر ماه برگزار می‌شود.
وی، از برنامه‌های دیگر مجموعه را استعدادیابی نخبه‌های قرآنی به نام طرح «طه» برشمرد و افزود: از 22 لغایت 26د‌‌ی‌ماه کارگاه‌های عملی این طرح که نحوه یادگیری را آموزش می‌دهد برگزار شد و از تاریخ6 بهمن‌ماه در فاصله زمانی چهار روز مجددا طرح اجرا می‌شود و آثارشرکت کنندگان داوری خواهد شد.
مدیر دارالقرآن اهل بیت خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: اختتامیه دوره مقدماتی این طرح با حضور حجت‌الاسلام راشد یزدی و همزمان با شروع ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود و به منتخبین جوایزی نیز اهدا می‌‎گردد و این افراد به دوره بعد راه یافته و افراد برتر در هشت کلاس تخصصی برای آماده سازی شرکت می‌کنند. نیمه دوم ماه مبارک رمضان مسابقه‎ای نیز در همین زمینه برگزار می‌شود.
وی از طرح های دیگر مجموعه را کلاس‌های مدرسه القرآن حفظ برشمرد و ادامه داد: برای تمامی سنین کلاس‌های حفظ با شرایط ویژه برگزار می‌کنیم، مسئله‌‎ای که در طرح حفظ حایز اهمیت است، اوقات مفرح برای قرآن آموز می‌باشد که دارالقرآن زمان یک ساعت بازی به قرآن آموزان اختصاص داده است. از دیگر طرح‌ها، تشکیل گروه تواشیح نوجوانان با نام اهل بیت است.
قربانیان افزود: در مجموعه دارالقران اهل بیت خمینی‌شهر، کلاس‌های مهدویت، صحیفه سجادیه، تفسیر، ترتیل، قرائت قرآن و حفظ در حال برگزاری است.
حجت الاسلام قربانیان گفت: از دیگر برنامه‌های این مجموع، حفظ دانش آموزی سوره نبا است که بعد از اجرای دور اول، طرح حفظ سوره لقمان هم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دارالقران اهل البیت خمینی شهردر نظر دارد در آینده‌ای نزدیک، یک گردهمایی برای پسران با عنوان «من یک پسرم» را باهدف شناخت پسران نوجوان از هویت‌شان وآشنایی با احکام الهی برگزار کند.
انتهای پیام

captcha