توسعه سیستان‌وبلوچستان در گرو ورود سرمایه‌گذاران است
کد خبر: 3782073
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

توسعه سیستان‌وبلوچستان در گرو ورود سرمایه‌گذاران است

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار ایرانشهر گفت: توسعه سیستان و بلوچستان در گرو ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی است؛ مسئولان باید شرایط را برای این امر فراهم کنند؛ باید جلوی پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه با مانع تراشی، آنان را دلسرد کنیم.

توسعه سیستان‌وبلوچستان در گرو ورود سرمایه‌گذاران است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نبی بخش داودی، فرماندار ایرانشهر صبح امروز در جمع مدیران ادارات این شهرستان، گفت: در نظام اسلامی و به‌ویژه در دولت تدبیر و امید، مسئولی که احساس مسئولیت نکند و باعث رنجش ارباب رجوع شود، جایگاهی ندارد.
وی ادامه داد: مسئولیت یعنی خدمت؛ مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و پاسخگوی مطالبات آنان باشند؛ هیچ مسئولی اجازه ندارد ارباب رجوع را بخاطر یک امضا اذیت کند و مانع بر سر راه آنان بگذارد.
فرماندار ایرانشهر با تأکید بر اهمیت حفظ وحدت، بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان با اعمال تحریم‌های بی‌رحمانه و جنگ روانی و اقتصادی بر کشور ما فشار وارد می‌کنند، باید بیش از گذشته بر وحدت تأکید داشته باشیم.
وی افزود: تمام انگیزه و تلاش ما باید این باشد که به فکر مردم باشیم و برای خدمت به آنان تلاش کنیم؛ اگر چنانچه اختلاف نظری هم بین دو مسئول وجود دارد، جای آن در رسانه و تریبون‌های عمومی نیست.
داودی اظهار کرد: در صورتی می‌توان از موانع و مشکلات پیش‌رو عبور کرد، که مردم و مسئولین همدل باشند، قوای سه گانه همسو با یکدیگر بوده و به انسجام ملی برسیم؛ مشکلات و اختلاف نظرها را در نشست‌های خصوصی حل و فصل کنیم.
وی ادامه داد: توسعه سیستان و بلوچستان در گرو ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی است؛ مسئولان باید شرایط را برای این امر فراهم کنند؛ باید جلوی پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه با مانع تراشی، آنان را دلسرد کنیم.
فرماندار ایرانشهر افزود: همه ما باید خود را در قبال وحدت و امنیت مسئول بدانیم؛ اگر امنیت وجود نداشته باشد، سرمایه گذاری وارد نخواهد شد و نمی‌توان به توسعه استان امیدوار بود.

انتهای پیام

captcha