خودنمایی چهره فقر در کشور اسلامی شایسته نیست
کد خبر: 3782091
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

خودنمایی چهره فقر در کشور اسلامی شایسته نیست

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: شایسته نیست در کشور اسلامی چهره فقر خودنمایی کند و در این مسیر امیدواریم تا با همت مسئولین در تمام استان‌ها به ویژه استان کرمانشاه که از بحران‌های مختلف رنج برده‌ است فقرزدایی کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امروز، 27 دی در آئین مهرورزی تکریم و حمایت از 200 خانواده زلزله‌زده و 600 نوعروس استان کرمانشاه، با اشاره به کارنامه درخشان آستان قدس در رسیدگی از محرومان اظهار کرد: در ابلاغ حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی چند نکته ذکر شده که مهم‌ترین آن‌ها تکریم از زائران و رسیدگی به محرومان است.
وی گفت: تولیت آستان قدس رضوی این مسئولیت را نه تنها در آستان قدس بلکه در سراسر استان‌های کشور به خوبی اجرا کرده و کارنامه درخشانی دارد.
آیت‌الله محمدی عراقی تصریح کرد: خدمت به طبقات ضعیف خشنودی خدا و پیامبران و ائمه(ع) را درپی دارد و یکی از دغدغه‌های پیامبران و ائمه(ع) شنیدن حرف مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها بود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مشکلات معیشت، ازدواج جوانان و بیکاری در کشور را یادآور شد و افزود: شایسته نیست در کشور اسلامی چهره فقر خودنمایی کند.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم تا با همت مردم و مسئولین در تمام استان‌ها به ویژه استان کرمانشاه که از بحران‌های مختلف رنج برده است فقرزدایی کنیم.
انتهای پیام

captcha