نفوذ؛ خطرنا‌ک‌ترین توطئه دشمن برای ضربه به نظام
کد خبر: 3782228
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

نفوذ؛ خطرنا‌ک‌ترین توطئه دشمن برای ضربه به نظام

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت شهرکرد گفت: آخرین ترفند دشمن كه به نظر می‌رسد آخرین تیر تركشش برای ضربه به نظام باشد، ترفند نفوذ است كه به مراتب بسیار خطرناك‌تر از دیگر توطئه‌های دشمن است و لازم است كه بسیار محتاطانه عمل كرد و آگاه بود.

اصرار به جا انداختن موسيقي؛ سعادت‌بخش نيستبه گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهركرد امروز، ٢٨ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، اظهار كرد: ٤٠ سال است كه از حیات، سرافرازی و سربلندی حكومت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و همواره دشمنانی از همان سال‌های نخست برای شكست و نابودی این نظام مقدس لحظه شماری كردند اما طی گذشت زمان، بسیاری از آن‌ها به هلاكت رسیدند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی موجب سردرگمی دیگر دشمنان شده است.
وی افزود: توطئه‌ها و دشمنی‎‌های بسیاری از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده و همچنان ادامه دارد، اما همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی است.
امام جمعه موقت شهركرد خاطرنشان كرد: به راستی كه ایران در حال حاضر با گذشته قابل قیاس نیست چراكه علی‌رغم آن همه قلدری‌های حاكمان قبل از انقلاب، ایران دست نشانده حكومتی بوده كه حاكمانش حتی برای گرفتن هر تصمیمی می‌بایست از امریكا كسب تكلیف می‌كردند اما اكنون ایران در سیاست جهانی بسیار تاثیرگذار بوده و یك منطقه را اداره و ایفای نقش می‌كند.
وی بیان كرد: همواره دشمنان اسلام طی این سال‌ها از ترفندهای مختلفی مانند جنگ و فتنه برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده كرده اما به بركت قداست دین و شهدا به هدف خود نرسیده است.
حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه تاكید كرد: آخرین ترفند دشمن كه به نظر می‌رسد آخرین تیر تركشش برای ضربه به نظام باشد، ترفند نفوذ است كه به مراتب بسیار خطرناك‌تر از دیگر توطئه‌های دشمن است و لازم است كه بسیار محتاطانه عمل كرد و آگاه بود.
امام جمعه موقت شهركرد گفت: هیچگاه نمی‌توان كارگزاران كنونی دولت را با كارگزارن قبل از انقلاب مقایسه كرد چراكه قبل از انقلاب بسیاری از آن‌ها یهودی و بهائی بوده‌اند و طرز فكر و اهدافشان برخلاف آرمان‌های مقدس نظام جمعوری اسلامی بوده است.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه اول فاطمیه(س) بیان كرد: همانطور كه وجود اهل بیت عصمت و طهارت برای انقلاب بسیار تأثیرگزار بوده لازم است كه با برگزاری جلسات دینی در مساجد و خانه‌ها ارادت خود را بیش از گذشته به ایشان اثبات كنیم.
امام جمعه موقت شهركرد گفت: عفاف و حجاب تنها مختص خانم‌ها نیست، بلکه مردان و تمام اقشار جامعه نیز ملزم به رعایت آن هستند. البته مردم کشور، مردمی مقیدند و مسئله حجاب و عفاف اعتقاد قلبی مردم است.
وی با اشاره به اینكه اصرار به جا انداختن موسیقی سعادت‌بخش نیست، تصریح كرد: در هیچ حدیث و آیه‌ای درباره موسیقی سخن گفته نشده و اگر سعادت بخش بود و موجب هدایت ما می‌بود، حتما در قرآن و احادیث به آن اشاره می شد.
وی بیان كرد: اجرای احكام موجب سعادت، آرامش و سلامت روحی جامعه می‌شود و هر كجا كه مشكلی از جمله دزدی، اختلاس و ... بوده بر اثر بی‌تقوایی و نادانی است.
انتهای پیام

captcha